Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh od prevzema pisno oziroma preko spodnjega obrazca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov:PJU, oglaševanje, d.o.o. (Kupi Hitro), Brnčičeva ulica 19g, 1231 Ljubljana – Črnuče. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, reklamacijska šifra, ki jo dobite z izpolnitvijo obrazca na dnu tega besedila.

Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec. V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila (celotno kupnine in stroške dostave), ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in prejemu dokazila, da ste blago že s priporočeno pošto poslali na naš naslov.

Način vračila je na vaš TRR (osebni račun), ki ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi:
http://bit.ly/OdstopKH