Reklamacije

MENJAVA V GARANCIJI

Če se je vaš artikel pokvaril oziroma ne deluje pravilno, lahko na vse naše elektronske naprave uveljavljate 2-letno garancijo. Garancija se razveljavi v primeru:

  • materialne poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napake, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Vrnjen artikel mora biti nepoškodovan ter v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo vaš reklamacijski zahtevek v celo zavrnjen ali pa le delno razrešen. Vlogo za menjavo lahko izpolnite na spodnji povezavi:

Menjava v garanciji: MENJAVA

Po oddaji reklamacijskega obrazca boste na svoj e-mail prejeli reklamacijsko kodo, ki jo je zaradi identifikacije treba priložiti v paket, ki nam ga boste poslali.Od oddaje zahtevka imate 14 dni časa, da nam paket pošljete na naš naslov:
PJU d.o.o., Brnčičeva ulica 19g, 1231 Ljubljana – Črnuče

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V roku 8 dni od prejetja paketa vam bomo poslali nov artikel v zamenjavo.

Pozitivno bodo razrešeni samo zahtevki, ki bodo ustrezali vsem zgoraj navedenim smernicam.

ODSTOP OD NAKUPA

V roku 14 dni od prejetja naročila imate možnost vrniti izdelek in zahtevati, da vam izdelek zamenjamo za drugega ali pa vam vrnemo kupnino. Vrnjen artikel mora biti nepoškodovan in v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo vaš reklamacijski zahtevek v celo zavrnjen ali pa le delno razrešen. Znotraj 14-dnevnega roka (od prejetja paketa) izpolnite spodnji obrazec na povezavi za menjavo oz. vračilo kupnine.

Če želite menjavo izdelka: MENJAVA

Če želite vračilo kupnine: VRAČILA

Po oddaji reklamacijskega obrazca boste na svoj e-mail prejeli reklamacijsko kodo, ki jo je treba priložiti v paket, ki nam ga boste poslali, da ga lahko identificiramo. Od oddaje zahtevka imate 14 dni časa, da nam paket pošljete na naš naslov:
PJU d.o.o., Brnčičeva ulica 19g, 1231 Ljubljana – Črnuče

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Takoj, ko oddelek za reklamacije prejme vaš paket, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oziroma povrne kupnina v roku 8 delovnih dni.

Pozitivno bodo razrešeni samo zahtevki, ki bodo ustrezali vsem zgoraj navedenim smernicam.

Pozor! Odstop od pogodbe je možen samo v primeru, da je od vašega prejema izdelka minilo 14 dni ali manj. Če je od vašega prejema minilo več kot 14 dni, odstop od pogodbe ni več možen.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
  • ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Skladno z zgoraj zapisanim, se na sledeči povezavi nahaja obrazec za zamenjavo izdelka (odprava stvarne napake): LINK
Skladno z zgoraj zapisanim, se na sledeči povezavi nahaja obrazec za vračilo kupnine: LINK